اولین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بجنورد برگزار شد

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بجنورد با حضور معاون فرماندار، رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان و دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان خراسان شمالی، امروز پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر بجنورد با حضور مسئولین شهرستان در محل فرمانداری بجنورد برگزار شد.

باقری معاون عمرانی فرماندار بجنورد در این جلسه گفت: همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید فضا و زیرساخت‌ها را به‌گونه‌ای آماده کنند تا مسافران و گردشگران با کمال آرامش و امنیت از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان به‌صورت بهینه استفاده کنند و دغدغه‌ای برای حضور در این شهرستان نداشته باشند چرا که ورود مسافر و گردشگر به شهرستان برکات اقتصادی، اجتماعی در پی خواهد داشت.

علی داوری رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بجنورد نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های گردشگری در سال گذشته از هماهنگی و همکاری کمیته‌ها ابراز امیدواری کرد و بیان داشت نظارت بر اماکن خدماتی و رفاهی، بهبود وضعیت تابلوهای مکان‌نما و علائم راهنمایی‌ورانندگی، اهتمام شهرداری و بخشداری‌ها بر برقراری ایستگاه‌های خدماتی در ورودی شهرها و روستاها و ارائه لیست کشیک ادارات شهرستان از جمله مواردی است که نیاز به توجه کمیته‌ها دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111200734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha