کشاورزی و گردشگری بهترین ظرفیت برای توسعه بخش پاتاوه است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشاورزی و گردشگری از مهم‌ترین ظرفیت‌های بخش پاتاوه است که با ایجاد زیرساخت‌ها روند توسعه این بخش شتاب بیشتری می‌گیرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده روز جمعه ۱۳ بهمن در سفر به بخش پاتاوه استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: بخش پاتاوه ظرفیت‌های زیادی در حوزه کشاورزی و گردشگری دارد که با توسعه زیرساخت‌ها از این منابع برای توسعه و اشتغال‌زایی منطقه به نحو مطلوب استفاده خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدید از پروژه پمپاژ آب توت نده، سمرون و پاتاوه بیان کرد: این طرح‌ها ظرفیت‌های مهم کشاورزی است که توسعه بخش پاتاوه را سرعت خواهد بخشید.

احمد زاده بیان کرد: با بهره‌برداری از این سه پروژه مهم بالای ۹۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی این مناطق مجهز به سیستم آبیاری تحت‌فشار خواهد شد.

او تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده روند اجرایی این طرح‌ها با تخصیص اعتبارات لازم تسریع داده خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد جاده پاتاوه - دهدشت را یکی از جاده‌های مهم ملی استان دانست و گفت: بهره‌برداری از این جاده نقش مهمی در جذب گردشگری و رونق اقتصادی صنعت گردشگری شهرستان دنا داشته است.

احمدزاده ادامه داد: ایستگاه ایست و بازرسی بخش پاتاوه بااعتباری بالغ‌بر ۱۹۰ میلیارد ریال در حال انجام است که با بهره‌برداری خدمات‌رسانی در مسیر ملی پاتاوه دهدشت افزایش می‌باید.

احمدزاده در این سفر علاوه بر دیدار مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم بخش پاتاوه برای حل مشکلات از چندین پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف این بخش نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111400780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha