رهبر انقلاب اهمیت حمایت از حوزه صنایع‌دستی را به مسئولان گوشزد کردند/ بیمه هنرمندان را پیگیری می‌کنیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری گفت: این معاونت از اعطای تسهیلات اعطایی به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی حمایت خواهد کرد.

انسیه خزعلی در گفت و گو با خبرنگار میراث‌آریا، با اشاره به اهمیت حوزه صنایع‌دستی و نقش بانوان در این حوزه، اظهار کرد: بخش زیادی از تولید کنندگان صنایع‌دستی بانوان هستند و به همین منظور این معاونت از بانوان شاغل در این حوزه به طور حتم حمایت خواهد کرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری افزود: بازدید رهبری از غرفه صنایع‌دستی در نمایشگاه توانمندی های داخلی و اهمیت و زمانی که برای گفت و گو با هنرمندان این حوزه گذاشتند، حجت را برای حمایت از این حوزه و بانوان مشغول در آن بر همه تمام کرد. ایشان حتی در سخنرانی خود در جمع فعالان اقتصادی نیز حوزه ای مثل صنایع‌دستی را در کنار نفت قرار دادند.

خزعلی گفت: آسان کردن شیوه اعطای تسهیلات، حذف ضامن و کاهش بروکراسی اداری از مهمترین حمایت‌های معاونت بانوان و خانواده ریاست جمهوری از بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی است.

او در ادامه اضافه کرد: دولت سیزدهم از حوزه صنایع‌دستی حمایت ویژه‌ای دارد. از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون شاهد این حمایت‌ها هستیم و در حال حاضر موضوعات مختلف مانند بیمه هنرمندان را با رئیس جمهوری مطرح کردیم و آقای رئیسی نیز قول‌های مساعد برای حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی داده و این موضوع با جدیت ادامه دارد.

خزعلی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: همکاری خوبی را با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی داریم و در تعامل با مهندس ضرغامی موضوعات حمایتی از هنرمندان صنایع‌دستی مانند بیمه آن‌ها را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111400787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha