دهمین جشنواره ورزش‌های زمستانی خلخال برگزار شد

دهمین دوره از جشنواره ورزش‌های زمستانی خلخال با برگزاری آیین‌ها و مسابقات زمستانی و معرفی نفرات برتر هر بخش به کار خود پایان داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، دهمین دوره جشنواره ورزش‌های زمستانی خلخال روز جمعه ۱۳ بهمن ماه با استقبال گسترده علاقمندان و با اجرای آیین‌ها و مسابقات زمستانی برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خلخال درمورد این جشنواره گفت: در دهمین جشنواره بازی‌ها و ورزش‌های زمستانی خلخال که در محل مجتمع گردشگری رغائب واقع در مسیر ارتباطی و محور گردشگری خلخال به اسالم برگزار شد، شرکت کنندگان در رشته های اسکی سرعت، تیوپ سواری، کوهپیمایی سریع به همراه هنرنمایی هنرمندان هنر ساخت تندیس‌های برفی و یخی رقابت کردند.

علی درویشی افزود: در این جشنواره که با اجرای موسیقی و برنامه‌های فرهنگی همراه بود نمایشگاهی از هنرهای دستی هنرمندان صنایع دستی این شهرستان به همراه غذاهای محلی نیز برگزار شد.

فرماندار خلخال نیز ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران این جشنواره گفت: این جشنواره با استقبال بسیار خوب مردم همراه بود و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در کنار معرفی ظرفیت‌های گردشگری زمستانی شهرستان خلخال از اهداف برگزاری این جشنواره است.

در مراسم اختتامیه جشنواره به نفرات برتر مسابقات تندیس جشنواره به همراه جوایز نقدی اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111400818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha