معرفی ویژه ظرفیت‌های گیلان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی با اشاره به ظرفیت‌ مناسب گیلان در زمینه گردشگری گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری یک اتفاق ویژه در جهت معرفی رویدادهای حوزه گردشگری است که هرساله با حضور متخصصین صنعت گردشگری، فعالان بخش خصوصی، صاحبان سرمایه و علاقه‌مندان به این حوزه با هدف آشنایی، معرفی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های گردشگری اقصی نقاط کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و تجربه‌های مفید و منحصربه‌فردی را برای غرفه‌داران و بازدیدکنندگان به وجود می‌آورد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان بابیان اینکه نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری  یکی از فرصت‌های مناسب در زمینه بازاریابی برای توسعه این صنعت است، افزود: تاسیسات گردشگری می‌توانند در این فرصت بوجود آمده، داشته‌های خود را به نمایش گذاشته و به طور مستقیم با دیگر فعالان گردشگری در سراسر کشور آشنا شده و زمینه تعامل، همکاری و مبادله گردشگر را فراهم کنند.

ولی جهانی گفت: در هفدهمین نمایشگاه گردشگری با مشارکت بخش خصوصی، شهرداری‌ها، تشکل‌های گردشگری، هنرمندان صنایع‌دستی و ... ظرفیت‌های استان گیلان در حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به نمایش گذاشته می‌شود.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور تمامی فعالان این صنعت، برگزار و استان گیلان در این نمایشگاه با همراهی بخش خصوصی صنعت گردشگری و نهادهای مرتبط استان در سالن ۷ حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111400826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha