ساماندهی سرویس‌های بهداشتی درگزین از اولویت‌های ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان درگزین از برگزاری نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر با حضور معاون فرماندار درگزین و روسای کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری درگزین خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، شهروز کهیایی گفت: موضوع سرویس‌های بهداشتی از اولویت‌های مهم ستاد خدمات سفر شهرستان در ایام نوروز است که مورد تایید وزارت میراث‌فرهنگی قرار گرفته و بر همین اساس کمیته‌ای تحت عنوان کمیته نظارت بر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی و نوروزگاه با محوریت ماه مبارک رمضان ذیل ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان درگزین تشکیل شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان درگزین گفت: شهرداری ، اداره اوقاف و امورخیریه و امور مساجد نیز موضوع بازبودن سرویس‌های بهداشتی مساجد و مجتمع خدماتی و رفاهی در طول شبانه روز را پیگیری و  نسبت به نظافت سرویس بهداشتی اهتمام بیشتری خواهند داشت.

کهیایی افزود: به‌منظور دسترسی بهتر گردشگران به سرویس‌های بهداشتی مقررشد شهرداری نسبت به جانمایی و نصب تابلوهای راهنمای سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر و اماکن دیدنی شهرستان اقدام کند.

در ادامه این جلسه روسای کمیتههای مختلف به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خدمت رسانی هرچه بهتر به گردشگران در این شهرستان پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111400827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha