برگزاری جلسه شورای اداری استان مرکزی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع استان مرکزی از برگزاری جلسه شورای اداری استان مرکزی در شهرستان خمین خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، جلسه شورای اداری استان مرکزی روز پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه، مدیران کل استانی و اعضای شورای اداری به مناسبت آغاز دهه فجر در سالن اجتماعات بیت تاریخی حضرت امام خمینی برگزار شد. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در حاشیه این جلسه ضمن تشریح برنامه‌های این دهه در بیت و زادگاه امام، از ادارات و نهادهای مرتبط درخواست کرد همچون سال گذشته در هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد، همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.

مصطفی مرزبان دهه فجر را فرصت مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با انقلاب شکوهمند اسلامی و اهداف مقدس آن دانست و اظهار امیدواری کرد با بهره‌برداری و اجرایی شدن این پروژه‌ها زمینه توسعه و رونق گردشگری و صنایع‌دستی استان بیش‌ازپیش فراهم آید. 

او با دعوت از خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری از ۲۳ بهمن در تهران برگزار می‌شود که استان مرکزی نیز در این نمایشگاه شرکت فعال خواهد داشت، معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری و صنایع‌دستی و آیین‌های سنتی استان از اهداف حضور در این نمایشگاه است.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402111500863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha