حضور کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از حضور استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور امروز یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در نشست شورای معاونان این اداره‌کل افزود: حضور فعالان و سرمایه‌گذاران گردشگری، حضور آژانس‌ها و تورگردان‌ها و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در قالب کلیپ‌های چندزبانه در این نمایشگاه اجرایی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه همچنین آداب‌ورسوم کهگیلویه و بویراحمد در قالب این نمایشگاه معرفی خواهد شد، بیان کرد: برپایی سیاه‌چادر عشایری با هدف معرفی ظرفیت گردشگری عشایری استان در نمایشگاه تهران هدف‌گذاری شده است.

طالبی‌پور بیان کرد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری عشایری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی و بین‌المللی است.

او ادامه داد: از همه دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی برای شرکت در این نمایشگاه بین‌المللی دعوت می‌شود.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته ۲۳ الی ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111500887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha