پیگیری میدانی پروژه‌های گردشگری سرعین/ تکمیل پل معلق ورگه‌سران تسریع می‌شود

استاندار اردبیل در سفر به شهرستان سرعین از پروژه‌های گردشگری این شهرستان از جمله پل معلق طبقاتی ورگه‌سران بازدید و روند اجرایی آنها را پیگیری کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، روز شنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ سید حامد عاملی در سفر به شهرستان سرعین ضمن بازدید از پروژه‌های گردشگری این شهرستان گفت: پروژه پل معلق سه طبقه ورگه‌سران سرعین شاخص‌ترین پروژه تفریحی و گردشگری این شهرستان است که عملیات اجرایی این پل با سرعت مناسب جریان دارد.

استاندار اردبیل افزود: اقدامات لازم برای تامین زیرساخت‌های این پروژه از جمله درمورد مسیر دسترسی و تامین برق و گاز در محل پروژه بررسی و مقرر شد پیش از پایان عملیات اجرایی زیرساخت‌های لازم فراهم شوند.

او گردشگری را مهم‌ترین قابلیت و ظرفیت شهرستان سرعین برشمرد و تاکید کرد: در این حوزه سرمایه‌گذاری زیادی از جمله در زمینه احداث مجتمع‌های خدمات تفریحی، پذیرایی و اقامتی انجام شده که با تکمیل آنها، ظرفیت گردشگری سرعین بیش از پیش شکوفا خواهد شد.

عاملی ادامه داد: اقدامات عمرانی مهمی طی یک سال گذشته در بخش تامین و تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی، خدمات گردشگری و سایر بخش‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان سرعین انجام شده تا از ظرفیت‌های واقعی این شهرستان بیش از گذشته استفاده شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111600933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha