نمایشگاه صنایع‌دستی در شهرستان آبدانان ایلام افتتاح شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی به مناسبت دهه فجر در شهرستان آبدانان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: در سومین روز از دهه مبارک فجر نمایشگاه صنایع‌دستی شهرستان آبدانان با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده نیروی هوایی ارتش، فرمانده سپاه پاسدارن و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: در این نمایشگاه رشته‌های مختلف صنایع‌دستی شامل چرم‌دوزی، خراطی چوب، گیوه‌بافی، حصیربافی و بافتنی با بیش از ۱۵۰ اثر در این نمایشگاه  حضور دارند.

شریفی گفت: این نمایشگاه با حضور جمعی از هنرمندان و بانوان کارآفرین شهرستان آبدانان به منظور ترویج استفاده از صنایع‌دستی، آشنایی بیشتر مردم با آنها، فاصله گرفتن از محصولات مشابه خارجی و حمایت از بانوان هنرمند و کارآفرین شهرستان آبدانان برگزار شده‌ است.

 او ادامه داد: این نمایشگاه به همت اداره میراث فرهنگی، گردشگری  و صنایع‌دستی و با همکاری اداره ارشاد اسلامی شهرستان در محل سالن نمایشگاه این اداره برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111600979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha