نظارت بر تأسیسات گردشگری چهارمحال و بختیاری تشدید شد

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: نظارت بر تأسیسات گردشگری استان تشدید و بازدیدهای سرزده از این تأسیسات در سراسر استان آغاز شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، هادی قاسمی نافچی شامگاه دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید سرزده از اقامتگاه‌های بوم‌گردی شهرستان‌های شهرکرد و کیار تأکید کرد: در این بازدیدهای سرزده روند ارائه خدمات کیفی و کمی به مسافران، گردشگران و مردم به‌طور دقیق بررسی می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: ارتقای خدمات‌رسانی به مردم در بخش‌های مختلف و تأسیسات گردشگری استان در دستور کار قرار گرفته است.

قاسمی تصریح کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری تسهیلات مورد نیاز برای بهبود تأسیسات گردشگری استان را براساس ضوابط در اختیار فعالان این عرصه قرار می‌دهد.

او یادآور شد: فعالان عرصه گردشگری چهارمحال و بختیاری در بخش‌های دولتی و خصوصی از هم‌اکنون برای میزبانی از مسافران و گردشگران وردی به استان در نوروز آماده می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111701033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha