دفاتر خدمات توریستی نقطه اتصال همکاری‌های گردشگری رامسر است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر اظهار کرد: دفاتر خدمات توریستی نقطه اتصال همکاری‌های گردشگری در مازندران است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، نادر سحرخیز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ در مراسم افتتاحیه شرکت خدمات گردشگری دیاراسفر ضمن ابراز خرسندی از فعالیت این گونه واحدها، اظهار کرد: نقطه اتصال همکاری‌های گردشگری در مازندران از همین مراکز آغاز می‌شود و در صورت ایجاد همکاری دو سویه هم بهره‌بردار و هم گردشگران سود می‌برند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر برنامه سفر و آموزش را دو رکن اساسی در گردشگری برشمرد و بیان کرد: طراحی تورهای داخلی رامسرگردی و شرکت در جشنواره‌های بومی محلی همگی می‌تواند برای توسعه گردشگری مفید باشد.

سحرخیز تلاش برای حفظ موقعیت و تبدیل شهرستان رامسر به مقصد همیشگی گردشگران از اهداف مشترک این اداره و فعالان گردشگری شهرستان رامسر اعلام کرد و افزود: برنامه‌ریزان سفر در تلاش هستند این موقعیت را تثبیت کنند.

او همچنین بیان کرد: شهرستان رامسر ظرفیت ایجاد دفاتر متعدد گردشگری را دارد و تا پایان سال جاری تعداد چهار دفتر جدید گردشگری به فعالان این بخش اضافه خواهد شد و تعداد کل دفاتر خدمات گردشگری رامسر به ۱۲ واحد می‌رسد و این موضوع برای شهرستان نمونه گردشگری بسیار با اهمیت است.

آیین افتتاح شرکت خدمات گردشگری دیارا سفر با حضور راهنمایان گردشگری و مدیران هتل‌ها و دفاتر خدمات گردشگری در مجتمع فرهنگی امین کتالم برگزار شد و در این مراسم از فعالان گردشگری در حوزه‌های مختلف شهرستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111701054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha