معرفی جاذبه‌های گردشگری روستاهای هرمزگان از اولویت‌های ستاد خدمات سفر/ روستاهای هدف گردشگری هرمزگان باید دیده شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: خدمات سفر در مناطق روستایی استان هرمزگان که هدف گردشگری است، باید دیده شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه نوروز ۱۴۰۳ روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با حضور محمد مرودی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، عباس رئیسی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، روسای کارگروه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر و اعضای ستاد در سالن معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در این جلسه با اشاره به توجه به دستورالعمل‌ها و الزاماتی که برای هر دستگاه وجود دارد، افزود: برای هر چه‌بهتر برگزار شدن برنامه‌های نوروز و همچنین بهترین میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

او اظهار کرد: ایمنی و حفظ سلامت مسافران و گردشگران نوروزی به‌ویژه در مسیرهای گردشگری و جاده‌ها و همچنین معرفی جاذبه‌های گردشگری روستاها و شهرهای استان از اولویت‌های ستاد خدمات سفر استان هرمزگان است.

مرودی بابیان اینکه روشنایی ورودی تمام شهرهای استان هرمزگان باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: بر اساس آمارهای ارائه‌ شده بسیاری از حوادث جاده‌ای در فاصله ۳۰ تا ۶۰ کیلومتری شهرها اتفاق می‌افتد و از این نظر روشنایی ورودی شهرها اهمیت ویژه‌ای دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان ادامه داد: باید تمام تلاش خود را به کار ببریم تا در نوروز امسال کمترین حوادث رانندگی و تلفات جاده‌ای را داشته باشیم.

او افزود: بسیاری از مردم در این ایام با خودرو شخصی به سفر می‌روند و همین موضوع می‌طلبد که صیانت و پیشگیری حوادث رانندگی در جاده‌های استان افزایش یابد.

مرودی ادامه داد: خیلی از نقاط روستایی استان هرمزگان دارای جاذبه گردشگری و مورد هدف گردشگری هستند که باید  خدمات سفرهای نوروزی در این نقاط هم دیده شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان تأکید کرد: باید با همدلی و انسجام در سطح استان برای رفع نیاز مسافران نوروزی تلاش شود و اماکن رفاهی دارای شرایط مناسب و زیرساخت‌های لازم برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران مورد توجه باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111701081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha