ایران در نگاه من، یکی از شگفت انگیز ترین کشورهاست

مورخ اسپانیایی در بازدید از پاویون ایران در نمایشگاه فیتور ۲۰۲۴، از ایران به عنوان یکی از کشورهای شگفت انگیز دنیا یاد کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، "نلی گویا" در حاشیه برگزاری چهل و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور در مادرید اسپانیا در بازدید از پاویون کشورمان، درباره تجربه سفر خود به ایران، گفت: سال ۲۰۱۱ به ایران سفر کردم و به مدت یک ماه در این کشور باستانی و زیبا اقامت داشتم. در میان کشورهایی که می شناسم، ایران در نگاه من و یکی از شگفت انگیز ترین کشورهاست.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه تاریخدان هستم، علاقه خاص و ویژه ای به میراث فرهنگی ایران که سرشار از تمدن های باستانی است و همچنین مردم با فرهنگ این سرزمین دارم.

این مورخ اسپانیایی با اشاره به مناظر چشم نواز و هنرهای متنوع در ایران، تأکید کرد: در کنار این ویژگی های منحصر به فرد، وجود زیرساخت های استاندارد از جمله هتل ها و رستوران ها و غذاهای فوق العاده ایرانی، این کشور را به مقصدی مناسب و جذاب برای جهانگردان تبدیل کرده است.

نلی گویا در پایان به مهمان نوازی و فرهنگ غنی مردمان ایران زمین اشاره و اضافه کرد: مردم ایران بسیار شگفت انگیز هستند و از گردشگران و مسافران به گرمی و با آغوش باز استقبال می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111701085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha