نوای معراج آفتاب از رادیو 

ویژه برنامه معراج آفتاب به تهیه‌کنندگی سهیلا باقری و اجرای رضا شجاعی با محوریت پرداخت به ویژگی‌های برجسته اخلاقی پیامبر اکرم (ص) از رادیو سلامت پخش می‌شود.

به گزارش میراث آریا، سهیلا باقری، تهیه کننده برنامه معراج آفتاب گفت: اصلی‌ترین رکن موفقیت پیامبر اکرم (ص) در تبلیغ دین اسلام اخلاق حسنه ایشان بود و رادیو سلامت در ویژه برنامه «معراج آفتاب» به ویژگی‌های برجسته اخلاقی پیامبر و نقش اخلاق در زندگی فردی و اجتماعی انسان امروز می‌پردازد.  

او افزود: در این برنامه در بخش «برایم از قرآن بگو» به زندگی افرادی می‌پردازیم که تحت تاثیر کلام وحی و آیات نورانی قرآن به اسلام گرایش پیدا کرده اند. در بخشی از سرزمین وحی پای صحبت و روایتگری اعضای تیم هلال احمر در سفر معنوی و روحانی حج خواهیم نشست. یکی از بخش‌های شنیدنی برنامه گفت و گو با محمد اخگری  مترجم کتاب «نغمه محمد» نوشته گوته شاعر بزرگ آلمانی است که تحت تاثیر شخصیت پیامبر (ص) این شعر را سروده است.  

این تهیه کننده تصریح کرد: کارشناس مهمان این برنامه محسن ایمانی روانشناس هستند و بخشی از برنامه هم به گفت و گو با دبیر کنگره بین المللی قرآن عترت و سلامت و محورهای این کنگره اختصاص دارد. معراج آفتاب با اجرای رضا شجاعی و لیلا رحیمیان از ساعت ۱۰ و ۳۰ تا ۱۲ از رادیو سلامت پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111701096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha