نمایشگاه عکس به مناسبت دهه فجر در گنبد سلطانیه

فرمانده پایگاه مقاوت بسیج اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: به مناسبت ایام دهه فجر، نمایشگاه عکس از ۱۲ تا ۳۰ بهمن ماه در پایگاه میراث جهانی گنبدسلطانیه در حال برگزاری است.  

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، محمود محمدلو گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاه عکس از ۱۲ تا ۳۰ بهمن ماه در پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه در حال برگزاری است.  

نمایشگاه عکس به مناسبت دهه فجر در گنبد سلطانیه


فرمانده پایگاه مقاوت بسیج اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: در این نمایشگاه، ۵۰ عکس از روزهای انقلاب اسلامی در تربت خانه پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه به نمایش گذاشته شده است. با برپایی این نمایشگاه سعی شد گوشه‌هایی از فضا و دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ که روایتگر ایثار و فداکاری جوانان برای رهایی از ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی برای گردشگران تداعی شود.  

نمایشگاه عکس به مناسبت دهه فجر در گنبد سلطانیه


او گفت: این عکس‌ها برحسب موضوع طبقه‌بندی شده‌اند، سپس این گروه‌ها در زیر سه عنوان کلی روزهای انقلاب اسلامی، شخصیت‌های انقلاب و موضوعات انقلاب دسته‌بندی شده‌اند.  

محمدلو یادآور شد: استقلال امروز کشور، مرهون خون هزاران شهید و مقاومت ملت بیدار ایران است و باید برای حفظ این میراث عظیم، از دهه فجر به‌عنوان فرصتی مغتنم برای انتقال فرهنگ انقلابی به نسل جوان استفاده کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111801148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha