بازدید مشترک از سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی شهرستان سرخه انجام شد

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه از بازدید مشترک از سرویس‌های بهداشتی واقع در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی شهرستان سرخه خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، حسن عربی روز شنبه ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با اشاره به اینکه وضعیت سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای بین‌راهی و دیگر اماکن، باید در شأن گردشگران باشد و این امر مورد تأکید مقام عالی وزارت است، گفت: باهدف نظارت و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی و نمازخانه‌های واقع در تأسیسات گردشگری و مجتمع‌های خدمات رفاهی شهرستان سرخه، بازدید مشترک توسط کارشناسان اداره میراث فرهنگی، شرکت نفت، اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مرکز بهداشت شهرستان سرخه انجام شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه افزود: سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی از محل اعتبارات این شهرستان، شامل نصب تابلوهای سرویس بهداشتی، نصب برچسب سامانه پاسخگویی به شکایات، تعویض شیرآلات و... در شهرستان سرخه انجام‌شده است.

حسن عربی با تأکید بر اینکه خدمات مطلوب در توسعه گردشگری شهرستان سرخه و استان سمنان نقش مهمی دارد، گفت: سامان‌دهی مراکز خدماتی و سرویس‌های بهداشتی در مسیر تردد مسافران و گردشگران از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام اداره میراث فرهنگی شهرستان سرخه است که با جذب گردشگر و افزایش مدت ماندگاری مسافران منجر به کاهش تصادفات جاده می‌شود.

او افزود: نظارت‌ها بر تأسیسات گردشگری در این شهرستان باهدف اجرای کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، رعایت نرخ نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، بررسی نحوه ارائه خدمات و رعایت ضوابط و مقررات برای فراهم آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و زائران به‌صورت مداوم انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112101263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha