نمایشگاه گردشگری مردم را در لحظه مسافر تمام نقاط کشور می‌کند/ فرصت بازدید از این نمایشگاه را از دست نمی‌دهم

حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه نمایشگاه گردشگری بهترین گزینه برای افزایش شور و رغبت سفر برای مردم است، گفت: برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند در افزایش آگاهی مردم و ایجاد علاقه‌مندی در آنها برای سفر، تاثیرگذار باشد.

سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا با اشاره به در پیش بودن نمایشگاه گردشگری، گفت: من به گردشگری علاقه بسیاری دارم و حضور در نمایشگاه گردشگری را نیز در برنامه‌های خود قرار داده‌ام و این فرصت را از دست نمی‌دهم.

او با بیان اینکه سفرهای استانی برای پیگیری امور مختلف را گهگاهی فرصتی می دانم تا از طریق آن با جاذبه‌های گردشگری نقاط گوناگون کشور و مشکلات مرتبط با آن نیز آشنا شوم، افزود: در این سفرهای استانی و شهر به شهر به خوبی بر اهمیت حوزه گردشگری واقف می‌شویم و می‌دانیم که آگاهی بیش از پیش از ظرفیت‌های گردشگری کشور امری لازم و ضروری است.

حسینی همچنین ادامه داد: متاسفانه بسیاری از مردم جامعه و حتی خواص از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری کشور آگاهی کاملی ندارند، درحالی که اماکن تاریخی، مناظر طبیعی و مشاهیر، مفاخر و بزرگان کشور هرکدام به خودی خود جاذبه‌ای بکر و منحصربفرد هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان اینکه آشنایی از نزدیک با جاذبه‌های گردشگری کشور در شرایط حال امری ضروری و اجتناب ناپذیر است، اظهار کرد: رونق سفر بهترین گزینه برای آشنایی مردم با جاذبه‌های گردشگری کشور است، هرچند رویدادهایی نظیر نمایشگاه و فستیوال های مختلف نیز به افزایش آگاهی مردم نیز کمک می‌کند.

او با تاکید بر این که نمایشگاه گردشگری می تواند شوق و رغبت بیشتری برای مردم به منظور سفر به مناطق مختلف کشور ایجاد کند، ادامه داد: افزایش آگاهی مردم در نمایشگاه گردشگری نسبت با جاذبه های مختلف کشورمان در نهایت می‌تواند منجر به افزایش علاقه‌مندی آنها به سفر و رونق بیش از پیش این حوزه شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112101275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha