معرفی ظرفیت‌های بالقوه خراسان شمالی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از معرفی ظرفیت‌های بالقوه گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این خبر تأکید کرد: خراسان شمالی هر ساله با هدف تجمیع ظرفیت‌های مؤثر صنعت گردشگری استان و به‌منظور استفاده بهینه از منابع موجود و ایجاد زمینه‌های لازم برای حضور فعالان بخش خصوصی در این نمایشگاه حضور می‌یابد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران را به‌عنوان زمینه ای مناسب برای تبلیغات در سطح ملی و بین‌المللی اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه استان محور است و تمامی بخش‌های مرتبط با حوزه گردشگری به‌خصوص شهرداری‌ها، بخش خصوصی گردشگری، دفاتر مسافرتی و صاحبان مجموعه‌های تفریحی، سرگرمی گردشگری مثل هتل‌ها، بوم‌گردی‌ها می‌توانند با حضور در این نمایشگاه ظرفیت‌های بالقوه استان را به همگان معرفی کنند.

مستوفیان ادامه داد: برای معرفی هرچه بهتر توانمندی‌های استان در سه بخش میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این نمایشگاه با استاندار، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و اداره کل امور روستایی و شهری جلسات متعددی برگزار شد و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد.

او هدف از حضور خراسان شمالی در این نمایشگاه را جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: با معرفی شایسته ظرفیت‌های استان و عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری در نمایشگاه گردشگری تهران، می‌توانیم سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی را به سمت استان جلب و جذب کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در پایان گفت: در بخش گردشگری در سالن B۳۸ حدود ۲۵۰ مترمربع فضا به خراسان شمالی اختصاص‌ یافته است که بر آنیم از همه بخش‌های استان بهترین بهره‌برداری را برای معرفی پتانسیل‌ها و مزیت‌های نسبی استان داشته باشیم.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112101283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha