معرفی ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری این استان ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه جاری در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران معرفی می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، هادی قاسمی نافچی با اعلام این خبر تأکید کرد: چهارمحال و بختیاری با برخورداری از افزون‌بر ۸۰۰ جاذبه گردشگری در حوزه‌های مختلف طبیعی، تاریخی، ورزشی و مذهبی یکی از مهم‌ترین مقصدهای گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی به‌شمار می‌رود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: در این راستا بخش‌های دولتی، نیمه‌دولتی و خصوصی فعال در حوزه گردشگری این استان هر ساله به‌منظور تجمیع ظرفیت‌های مؤثر صنعت گردشگری استان با حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران زمینه جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را فراهم می‌کنند.

قاسمی تصریح کرد: به‌همین منظور برای حضور قوی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از توان بخش خصوصی، اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی چهارمحال و بختیاری، شهرداری شهرکرد و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم‌نهاد مرتبط با حوزه گردشگری در استان بهره‌گیری شده است.

او یادآور شد: چهارمحال و بختیاری برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های مرتبط با گردشگری تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت، تخفیف‌های مالیاتی و مشوق‌های دیگری را برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته است.

قاسمی اضافه کرد: قرارگیری چهارمحال و بختیاری بین دو استان بزرگ و صنعتی اصفهان و خوزستان فرصت مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری به‌منظور جذب گردشگران این استان‌ها به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112101291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha