بهره‌گیری از توان دادگستری برای رفع مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری چهارمحال و بختیاری

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع‌، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: برای رفع مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری به‌ویژه در بخش گردشگری استان از توان مجموعه دستگاه‌های نظارتی و دادگستری بهره‌گیری می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، شهرام زارع فارسانی روز شنبه ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در هفتمین کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق بازرگانی، صنایع‌، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: این اتاق با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تقویت زیرساخت‌های گردشگری را در دستور کار دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع‌، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: در همین راستا فراهم کردن شرایط ورود گردشگران خارجی به چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفته است.

زارع مناطق بکر چهارمحال و بختیاری را جزو جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر اعلام و تصریح کرد: باید زیرساخت‌ها برای حضور گردشگران به این مناطق بکر فراهم شود.

او یادآور شد: در این راستا از پیشنهادهای فعالان حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری برای رونق در این حوزه استقبال می‌شود.

ورود گردشگر خارجی به چهارمحال و بختیاری باعث رونق کسب‌وکارها می‌شود

بهره‌گیری از توان دادگستری برای رفع مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری چهارمحال و بختیاری

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق بازرگانی، صنایع‌، معاون و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ورود گردشگر خارجی به استان باعث رونق بسیاری از کسب‌وکارها خواهد شد.

سید سعید فیاضی بروجنی تأکید کرد: البته برای حضور گردشگران باید زیرساخت‌هایی ایجاد شود تا حضور توریست برای سفرهای بعدی تداوم داشته باشد.

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق بازرگانی، صنایع‌، معاون و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران افزود: اتاق بازرگانی، صنایع‌، معاون و کشاورزی استان برای برپایی غرفه گردشگری استان در این نمایشگاه همکاری لازم را خواهد داشت.

فیاضی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود تور گردشگری ویژه عکاسان و خبرنگاران کشوری و استانی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری برگزار شود.

او یادآور شد: تشکیل پنج انجمن زیرمجموعه کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق بازرگانی، صنایع‌، معاون و کشاورزی چهارمحال و بختیاری شامل انجمن صنعت ورزش، انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنایع‌دستی، انجمن گردشگری سلامت، انجمن فعالان رسانه و هنری و انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف جزو این پیشنهادها است.

او اضافه کرد: دانش‌آموختگان دانشگاهی در رشته تحصیلی خود در بازار کار به‌کار گرفته نمی‌شوند به‌همین منظور پیشنهاد می‌شود تا رشته‌های دانشگاهی براساس نیاز بازار کار باشد تا از این طریق بهره‌وری نیروی انسانی نیز بالا برود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112101293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha