مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی صنایع‌دستی بسیج برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی صنایع‌دستی بسیج در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز ۲۱ بهمن‌ماه مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی صنایع‌دستی بسیج و تقدیر از برگزیدگان جشنواره با حضور مدیرکل و معاونان، مسئول بسیج هنرمندان استان، کارشناسان بسیج هنرمندان، کارشناسان حوزه صنایع‌دستی و برگزیدگان جشنواره در ایلام برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: در این برنامه از پنج برگزیده در رشته‌های گلیم‌بافی، حصیربافی، میناکاری روی سفال، منبت چوب و تولیدات چرمی دست‌دوز تقدیر شد.

شریفی با بیان اینکه در این مراسم از سازنده تصویر حاج قاسم سلیمانی در رشته محرق ساقه گندم توسط شمس الدین انصاری‌زاده تقدیر ویژه شد، گفت: همچنین از نجف پورجهانگیر پیشکسوت نمدمالی و زینب جابری به‌عنوان کارآفرین برتر استان تقدیر بعمل آمد.

او ادامه داد: در پایان از مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آبدانان به‌عنوان یکی از شهرستان‌های فعال در حوزه صنایع‌دستی نیز قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112101294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha