«پروین» یک فیلم شاعرانه است/ بازیگران درجه‌یک اثری شاهکار به مخاطب ارائه می‌کنند

تدوینگر مطرح سینما گفت: ساخت پروین می‌تواند زمینه و نقطه عطفی برای ساخت فیلم‌های باکیفیت در این زمینه باشد. این فیلم بسیار کامل و خوب بود و بازیگران درجه یکی هم در آن ایفای نقش داشتند.

مستانه مهاجر، تدوینگر، تهیه‌کننده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا در خصوص دیدگاه خود نسبت به این فیلم عنوان کرد: من فیلم‌نامه را خوانده بودم و یک فیلم شاهکار دیدم و چیز دیگری جز این نمی‌توان در توصیف «پروین» گفت.

او با اشاره به اینکه جای خالی ساخت چنین فیلم‌هایی با محوریت معرفی زندگی زنان مفاخر و مشاهیر در کشور بیان کرد: خلاء ساخت چنین فیلم هایی احساس می‌شود اما هر کسی هم نمی‌تواند چنین فیلمی بسازد. خوب است که به این آثار پرداخته می‌شود اما چیزی که من دیدم کار هرکسی نیست.

مهاجر همچنین ادامه داد: ساخت این فیلم می‌تواند زمینه و نقطه عطفی برای ساخت فیلم‌های باکیفیت در این زمینه باشد. این فیلم بسیار کامل و خوب بود و بازیگران درجه یکی هم در آن ایفای نقش داشتند.

این تدوینگر مطرح کشور همچنین اشاره کرد: آنقدر همه چیز درست، به‌جا و به اندازه بود که نمی‌توان توصیف کرد. من یک فیلم ندیدم، یک شعر دیدم؛ پروین اعتصامی را دیدم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112101296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha