صحنه هنرنمایی سرزمین شگفتی‌های پنهان در نمایشگاه گردشگری تهران/ این بار به تماشای پدیده‌های کرمان خواهید نشست

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از حضور فعالان حوزه‌های گردشگری، سرمایه‌گذاری و صنایع‌دستی این استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد و گفت: امسال استان کرمان با شعار سرزمین شگفتی پنهان و معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های مناطق مختلف در نمایشگاه گردشگری تهران حضور می‌یابد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان،محمد حسین تجلی شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ با اشاره به اینکه متراژ در نظر گرفته برای غرفه استان کرمان بیش از ۵۰۰ متر مربع است افزود: امسال غرفه استان با اِلمان‌های گردشگری و صنایع‌دستی کرمان تزیین شده است و تولید محتوای متفاوتی را هم در آن شاهد خواهید بود. 

او با بیان اینکه دو گروه آیینی از شهرستان‌های بم و جیرفت در حاشیه نمایشگاه به هنرنمایی می‌پردازند گفت: همچنین دو سیاه چادر عشایری به فروش محصولات محلی و ۸ هنرمند به صورت زنده نیز به تولید صنایع‌دستی خواهند پرداخت.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از برپایی ۸ پلن تخصصی در حوزه گردشگری در حاشیه نمایشگاه خبر داد و گفت: این پلن‌ها با حضور مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

او در ادامه ضمن تقدیر از حمایت‌ها و همکاری ارگان‌های دولتی و خصوصی برای حضور متفاوت استان کرمان در نمایشگاه گردشگری تهران گفت: اتاق بازگانی، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی همکاری خوبی با این اداره‌کل داشته‌اند.

تجلی خاطرنشان کرد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران ۲۳ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش می‌یابد و تا ۲۶ بهمن‌ماه ادامه دارد و غرفه استان کرمان در سالن ۲۷ واقع ‌شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112101335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha