تعطیلی مجموعه جهانی میدان امام(ره) در روز ۲۲ بهمن‌ماه

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از تعطیلی مجموعه جهانی میدان امام(ره) هم‌زمان با راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان امروز ۲۱ بهمن‌ماه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه مجموعه جهانی میدان امام(ره) اصفهان محل تجمع مردم انقلابی و ولایتمدار اصفهان در آئین‌ها و مراسم مختلف است، فردا ۲۲ بهمن نیز این مجموعه تاریخی و جهانی میزبان حضور مردم انقلابی اصفهان است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: به همین مناسبت فردا ۲۲ بهمن‌ماه مجموعه جهانی میدان امام(ره) و بناهای پیرامون آن شامل مسجد امام(ره) (جامع عباسی)، مسجد شیخ لطف‌الله و کاخ عالی‌قاپو تعطیل است و گردشگران و دوستداران مواریث تاریخی و فرهنگی می‌توانند از روز ۲۳ بهمن جهت حضور در این اماکن تاریخی مراجعه کنند.

او افزود: همچنین مجموعه جهانی کاخ‌موزه چهلستون نیز تا ساعت ۱۳ روز ۲۲ بهمن‌ماه تعطیل است و بعد از ساعت ۱۳ میزبان حضور گردشگران و دوستداران مواریث فرهنگی و تاریخی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112101344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha