نمایشگاه تهران فرصتی مناسب برای معرفی  جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی استان همدان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: همدان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ظرفیت‌های خود را در حوزه گردشگری، رسانه و صنایع‌دستی به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، علی خاکسار با اشاره به همراهی ارگانها و سازمانهای مرتبط با حوزه گردشگری  گفت: طراحی و اجرای حرفه‌ای غرفه همدان در کنار غرفه استان کرمان رو به اتمام است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان افزود: استان همدان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در فضایی به مساحت ۷۰۰ متر مربع ظرفیت‌های خود را در حوزه گردشگری، رسانه و صنایع‌دستی به نمایش خواهد گذاشت.

 او تصریح کرد: در این نمایشگاه بسته‌های گردشگری استان در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت و به آن‌ها معرفی خواهد شد. 

خاکسار بیان کرد: تاسیسات گردشگری می‌توانند در این فرصت بوجود آمده، داشته‌های خود را به نمایش گذاشته و به طور مستقیم با دیگر فعالان گردشگری در سراسر کشور آشنا شده و زمینه تعامل، همکاری و مبادله گردشگر را فراهم کنند.

معاون گردشگری همدان اظهار کرد: نمایشگاه تهران فرصت خوبی برای معرفی بیشتر گردشگری تاریخی، سلامت و طبیعی به عنوان نوعی فعال از گردشگری استان است. 

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با شعار گردشگری سبز و سرمایه‌گذاری با در نظر گرفتن معیارهای محیط زیستی از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه به مدت ۴ روز در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112201353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha