حضور فعال بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه گردشگری تهران 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از حضور فعال بخش خصوصی این استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبرداد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی پور امروز ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲، اظهار کرد: یکی از رویکردهای مهم این اداره‌کل در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این نمایشگاه انجمن هتلداری، اقامتگاه بوم‌گردی، انجمن راهنمایان گردشگری، شهرداری یاسوج با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان حضور فعال دارد.

طالبی پوربا بیان اینکه بخش خصوصی در این نمایشگاه نقش محوری دارد، تصریح کرد: تاسیسات گردشگری می‌توانند در این فرصت ایجاد شده داشته‌های خود را به معرض نمایش بگذارند و به طور مستقیم با دیگر فعالان گردشگری در سراسر کشور آشنا شده و زمینه تعامل، همکاری و مبادله گردشگر را فراهم کنند.

او گفت: پخش کلیپ‌های چند زبانه گردشگری، توزیع کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری از دیگر برنامه های این اداره‌کل در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112301402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha