۳هزار واحد خانه مسافر در رامسر مجوز می‌گیرند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت: ۳هزار واحد خانه مسافر در شهرستان رامسر شناسایی شده که تا سال آینده مجوز فعالیت می‌گیرند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، نادر سحرخیز با بیان این مطلب که رامسر در ارائه خدمات به گردشگران در مسیر خوبی قرار دارد و این نوید را می‌دهد در آینده‌ای نزدیک رضایتمندی گردشگران را برآورده کند؛ اظهار کرد: رامسر در مهمان‌نوازی نزدیک به یک قرن سابقه دارد وجود هتل‌های تاریخی از جمله مصادیق آن است و همین سابقه نقطه مثبت خدمات گردشگری در شهرستان رامسر است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر همچنین بیان کرد: مطابق با آمار تهیه شده و کارشناسی صورت گرفته فقط در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۰۰ واحد خانه مسافر در رامسر مجوز گرفتند و تمام این واحدها دارای استانداردهای لازم هستند و سطح توقعات جمع کثیری از مهمانان را برآورده می‌کنند.

سحرخیز استقبال شهروندان و سرمایه‌گذاران در ایجاد فضاهای خدماتی را بسیار رو به افزایش برشمرد و گفت در بخش خانه مسافر نیز پیش‌بینی می‌شود آمارهای خوبی را در سال آینده داشته باشیم و تعداد خانه‌های مسافر شهرستان به بیش از ۳هزار واحد دارای مجوز برسد.

او در ادامه از سرمایه‌گذاران و مالکان ویلاها خواست که برای دریافت مجوز به اداره میراث‌فرهنگی مراجعه کنند و از طریق سامانه ملی مجوزها پروانه دریافت کنند در غیر اینصورت با فعالیت بدون مجوز برخورد قاطع قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112301404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha