نمایشگاه گردشگری تهران فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گلستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از حضور فعالان حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی این استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد و گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردها و معرفی ظرفیت‌های استان است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری امروز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در حاشیه آیین افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران یکی از مهم‌ترین و معتبرترین رویدادهای حوزه گردشگری است که هرساله برگزار می‌شود و بستر مناسبی را برای آشنایی متقاضیان سرمایه‌گذاری و فعالان حوزه گردشگری با فرصت‌ها و ظرفیت‌های مناطق مختلف کشور فراهم می‌آورد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان تأکید کرد: نمایشگاه گردشگری تهران فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های نگارستان ایران است و با مشارکت بخش خصوصی در این نمایشگاه این امر تحقق خواهد یافت.

او خاطرنشان کرد: در این دوره از نمایشگاه مزارع گردشگری استان در کنار تأسیسات گردشگری شهرستان‌های کردکوی، بندرگز و گالیکش حضور خواهند داشت و به معرفی توانمندی‌های خود در حوزه میزبانی از مسافران و گردشگران می‌پردازند.

ساوری افزود: در فضای باز محل برگزاری هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با برپایی آلاچیق ترکمن، شیوه سکونت و زندگی، سوغات و اغذیه سنتی اقوام استان در معرض نمایش و عرضه قرار می‌گیرد.

او گفت: یکی از بخش‌های دیگر بخش نمایشگاهی استان گلستان در این دوره از نمایشگاه، حضور هنرمندان شاخص صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان و اجرای ورکشاپ برای بازدیدکنندگان در راستای معرفی و تبلیغ رشته‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در ادامه ضمن تقدیر از حمایت‌ها و همکاری ارگان‌های دولتی و خصوصی برای حضور استان در نمایشگاه گردشگری تهران گفت: شهرداری گرگان و اتاق بازرگانی گرگان در این دوره از نمایشگاه حضور دارند و ظرفیت‌های استان را به بازدیدکنندگان معرفی خواهند کرد.

او یادآور شد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران صبح امروز ۲۳ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت و تا ۲۶ بهمن‌ماه ادامه دارد و غرفه استان گلستان که در سالن ۷ واقع ‌شده است از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ بعدازظهر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نمایشگاه گردشگری تهران فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گلستان

انتهای پیام/

کد خبر 1402112301440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha