میراث‌فرهنگی امسال برای اولین بار آثار تاریخی فارس را با سلیقه‌ای زیبا به نمایش گذاشته است 

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه استان فارس در نمایشگاه گفت:میراث‌فرهنگی امسال برای اولین بار آثار تاریخی فارس را با سلیقه‌ای زیبا به نمایش گذاشته است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس فریدون عباسی دوانی، نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: امسال برای اولین بار شاهد این هستیم که میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس به صورت کاملا متمرکز و با سلیقه‌ای زیبا و چشمگیر هنرهای متنوع و آثار تاریخی استان پهناور فارس را به نمایش گذاشته است. 

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کسانی که در این نمایشگاه به غرفه فارس مراجعه کنند، می‌توانند به خوبی با آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان فارس آشنا شوند که این آشنایی قطعا باعث جذب گردشگر و توسعه گردشگری فارس خواهد بود. 

او در رابطه با غرفه شهرستان کازرون در این نمایشگاه بیان کرد: غرفه کازرون نمای کاملی از آثار تاریخی این شهر است و جاذبه‌های بومی را به خوبی در معرض نمایش گذاشته‌ است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112301445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha