کیفیت برگزاری نمایشگاه گردشگری بسیار بالاست/ شور و نشاط در تمامی بازدیدکنندگان دیده می‌شود/ خوزستان به عنوان یک قطب گردشگری آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است

استاندار خوزستان ضمن ابراز خشنودی از کیفیت برگزاری نمایشگاه گردشگری، گفت: تنوع، شور و نشاط در این نمایشگاه به قدری بالاست که هر بیننده‌ای را به وجد می آورد و البته نماد و نمونه ای از گوشه گوشه سرزمین پهناور ایران نیز در آن به خوبی به نمایش گذاشته شده است.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با بیان اینکه خوزستان رنگین کمان اقوام و مینیاتور ایران است، گفت: نمونه هرآنچه که در تمامی استان های کشور وجود دارد، در خوزستان نیز دیده می شود.

او با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری، افزود: در این نمایشگاه نیز شاهد هستیم که نمونه ای از آثار تاریخی، دیدنی و باستانی خوزستان و تجلی همه اقوام این استان از عرب ها گرفته تا بختیاری و دزفولی و غیره همگی به خوبی دیده می شود.

استاندار خوزستان با ابراز خشنودی از کیفیت برگزاری نمایشگاه گردشگری، گفت: تنوع غرفه‌ها و برنامه های درحال برگزاری به اندازه بالا و تماشایی‌ست که هر بازدیدکننده ای را به وجد می آورد.

حسینی محراب همچنین ادامه داد: خوشبختانه تمامی استان خوزستان درگیر مساله گردشگری بوده و ما دارای روستاهای نمونه گردشگری هستیم که بهترین جای زندگی برای همگان است. در دریاچه های پشت سدهای این استان امکانات بسیار خوبی برای تفریح فراهم است. در سطح شهرها نیز امکانات بسیاری وجود دارد از امامزاده ها گرفته تا بقعه ها و اماکن متبرکه و یادمان شهدای دفاع مقدس که در تمای طول سال میزبان مسافران و بازدیدکنندگان بسیاری هستند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه تا عید نوروز بیش از یک میلیون گردشگر به عنوان راهیان نور در استان ما حضور دارند، اظهار کرد: استان خوزستان به عنوان یک قطب گردشگری آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112401567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha