دستور اکید رئیس جمهوری حمایت از گردشگری است/ رونق صنعت گردشگری موجب کاهش فشار به درآمدهای نفتی می‌شود

وزیر نفت در حاشیه بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: توسعه صنعت گردشگری به اقتصاد کشور کمک می‌کند و موجب کاهش فشار به درآمدهای نفتی می‌شود.

جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا گفت: با گزارشی که آقای شالبافیان معاون گردشگری کشور ارائه دادند، نشان می دهد امسال ورودی گردشگران بیش از ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته و این خبر خوبی است.

او افزود: ایران سرزمینی چهارفصل است و مناطق زیبا و دیدنی زیادی برای گردشگری دارد، تمامی این ویژگی‌ها می‌تواند به اقتصاد کشور کمک کند.

اوجی تصریح کرد: روز گذشته آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهوری در مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشکاه بین‌المللی گردشگری تهران اشاره کردند که صنعت گردشگری می‌تواند در حقیقت کمکی بزرگی به اقتصاد کشور کند و فشار بر روی درآمدهای نفتی را کاهش دهد.

وزیر نفت ادامه داد: حضور گردشگران و فعالان گردشگری از کشورهای مختلف در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران نشان از تدبیر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صناییع‌دستی دارد و کار بزرگی است که این وزارتخانه انجام داده است.

او اظهار کرد: وزارت نفت هم همیشه حمایت‌های خود را از وزارت میراث فرهنگی انجام داده است.

وزیر نفت تأکید کرد: وزارت نفت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در تمامی استان‌ها حوزه‌های میراث‌فرهنگی و گردشگری را مدنظر دارد و هر طوری که بتوانیم از صنعت گردشگری پشتیبانی می‌کنیم، توصیه رئیس جمهوری هم همین است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112401608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha