۴۳ بسته سرمایه‌گذاری گردشگری لرستان آماده ارائه به سرمایه‌گذاران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از فرصت استثنایی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن پور گفت: با اقدامات انجام شده، ۱۲ فرصت و ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان شناسایی و آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

او با اشاره به اینکه این اقدام برای اولین بار توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان اجرایی شده افزود: برای بسته‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان موافقت اصولی بی نام صادر شدتا سرمایه‌گذاران بدون اتلاف وقت، برای اجرای پروژه اقدام کنند.

عطا حسن پور اضافه کرد: کلیه مجوزها و استعلامات این بسته‌ها از دستگاههای ذیربط اخذ و برای آنها موافقت اصولی بی‌نام صادر شده است.

او تصریح کرد: سرمایه‌گذاران می توانند به اپلیکیشن لرستان سفر و یا به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان مراجعه و بسته مورد نظر خود را انتخاب و در کمترین زمان ممکن شروع به ساخت پروژه کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان گفت: این بسته‌ها شامل تنوعی از تاسیسات گردشگری از قبیل هتلها، مجتمع‌های گردشکری، مراکز گردشگری آبی، اقامتگاههای بوم گردی و مراکز تفریحی هستند.

شایان ذکر اینکه بسته‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان لرستان به صورت ویژه در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به سرمایه گذاران بخش خصوصی معرفی می شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112401643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha