ارائه ۹ فرصت بی‌نام سرمایه‌گذاری گردشگری البرز در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از معرفی ۹ فرصت سرمایه گذاری بی نام البرز در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته خبر داد.  

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز شهرام علی محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: ۹ فرصت بی‌نام برای سرمایه‌گذاری در استان البرز صادر شده است که آماده ارائه به سرمایه‌گذاران بخش گردشگری و علاقه‌مند به احداث تأسیسات گردشگری است.  

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز این فرصت ها را شامل ۵ فرصت مرتبط به شهرداری و ۴ فرصت مرتبط با آب منطقه ای عنوان کرد که به صورت مشارکتی قابل ارائه است.  

به گفته علی محمدی این فرصت‌ها در شهرستان‌های ساوجبلاغ، کرج و فردیس و شامل مجتمع‌های گردشگری، تفرجگاه‌ها، مجموعه‌های گردشگری رفاهی دهکده سلامت و واحدهای پذیرایی سنتی و... برشمرد.  

این مسئول با بیان اینکه گردشگری، صنعتی فرابخشی است و برای صدور مجوزهای فعالیت نیاز به همکاری ادارات مختلف دارد، حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را جزو اقدامات ضروری برای توسعه این صنعت در استان البرز و رونق اقتصاد و درآمدزایی در این حوزه عنوان کرد.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402112401656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha