توسعه زیرساخت‌ها و بازاریابی در اولویت گردشگری اردبیل قرار دارد/ تاثیرات مثبت رویداد «اردبیل ۲۰۲۳» در معرفی ظرفیت‌های استان

استاندار اردبیل گفت: دو امر اساسی توسعه زیرساخت‌ها و بازاریابی در اولویت گردشگری استان اردبیل قرار دارد.

سید حامد عاملی در حاشیه بازدید از غرفه استان اردبیل در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: گردشگری یکی از مزیت‌های مهم استان اردبیل است که می‌تواند در توسعه اجتماعی و اقتصادی استان موثر باشد و برای این حوزه برنامه‌های مختلفی داریم.

استاندار اردبیل افزود: ما در استان اردبیل دو امر اساسی را در حوزه گردشگری در اولویت داریم که یکی از آنها بحث توسعه زیرساخت‌هاست چرا که با وجود همه جاذبه‌های گردشگری اگر زیرساخت‌ وجود نداشته‌ باشد قطعا در جذب گردشگر دچار مشکل خواهیم شد.

او تاکید کرد: به لطف خدا در حوزه زیرساخت‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته و پروژه‌های متعددی در حال اجرا است که تا دوسال آینده ظرفیت بزرگی به زیرساخت‌های استان اضافه خواهد شد.

عاملی با اشاره به تاثیرات رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در معرفی ظرفیت‌های استان، ادامه داد: موضوع دوم بازاریابی در حوزه گردشگری به ویژه در حوزه گردشگری خارجی است که در حوزه بازاریابی هم در یک سال گذشته که اردبیل پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو بود اقدامات بسیاری خوبی صورت گرفت.

استاندار اردبیل اضافه کرد: جذب سرمایه‌گذار در استان در حوزه گردشگری و زیرساخت‌ها افزایش یافته است و در حوزه جذب گردشگر نیز در حوزه بازاریابی گردشگری خارجی رتبه اول کشور را داریم که نشان دهنده درست بودن مسیر است.

او خاطرنشان کرد: ما باید این مسیر را ادامه دهیم و برای سال آینده نیز برنامه‌هایی هم در حوزه بازاریابی و هم در حوزه زیرساخت‌ها داریم تا بتوانیم حوزه گردشگری را به یک فرصت مهم برای اردبیل تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha