سرمایه‌گذاری در ایلام با وجود پتانسیل‌های بی‌نظیر امری ضروری است

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی گفت: با توجه به پتانسیل‌های بی‌نظیر استان ایلام، در این استان سرمایه‌گذاری امری ضروری است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی امروز ۲۵ بهمن‌ماه در حاشیه بازدید ازغرفه استان ایلام در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، با اشاره به تمایز غرفه این استان با سایر استان‌ها، گفت: ایلام در حوزه گردشگری طبیعی (ماجراجویانه) حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و این موضوع باید مورد توجه بیشتر مسئولان قرار گیرد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی افزود: ایلام با خلاقیت‌های بی‌نظیر در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در صدر استان‌های برتر کشور قرار دارد.

جواد واحدی با تأکید بر پیشرفت‌های چشمگیر استان ایلام در حوزه صنایع‌دستی، چاقوسازی این استان را بسیار جالب و منحصربه‌فرد دانست و خواستار اطلاع‌رسانی بیشتر در جهت توسعه این صنعت مهم شد.

او همچنین از ایجاد ۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام برای سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف خبر داد و این موضوع را یکی دیگر از تمایزات غرفه استان ایلام با سایر استان‌ها عنوان کرد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها در پایان از تلاش‌های مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام در زمینه ارتقای توانمندی‌های استان در این حوزه تقدیر و تشکر کرد و از تمام سرمایه‌گذاران دعوت کرد با توجه به پتانسیل‌های بی‌نظیر استان ایلام، در این استان سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha