نشست همکاری گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

معاون گردشگری  کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست همکاری در راستای توسعه گردشگری با استان چهارمحال و بختیاری در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در حاشیه نشست همکاری با مسئولان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ظرفیت‌های گردشگری عشایری دو استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بهترین مقصد برای گردشگران خارجی است. 

معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد همجواری با استان چهارمحال و بختیاری را یکی مزیت‌های خوب برای تبادل گردشگر و توسعه گردشگری عنوان کرد و افزود: زیرساخت‌های گردشگری در استان برای برگزاری جشنواره مشترک در حوزه گردشگری عشایری در کهگیلویه و بویراحمد  فراهم است. 

کرمی افزود: با اقدامات کارشناسی مسیر جدید گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به سمت استان چهار محال و بختیاری در آینده نزدیک طراحی می‌شود. 

او ادامه داد: معرفی ظرفیت‌های گردشگری و استفاده از تجربیات استان‌های دیگر از مزیت‌های خوب هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha