تقدیر معاون امور استان‌ها از عملکرد مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمانشاه/ توجه کرمانشاه به گردشگری دفاع مقدس شایسته تقدیر است/ در حوزه گردشگری خوراک کرمانشاه از همه بهتر عمل کرده است

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، ضمن تقدیر از عملکرد مدیرکل استان کرمانشاه در نمایشگاه گردشگری گفت: کرمانشاه تنها استانی است که به موضوع گردشگری دفاع مقدس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پرداخته است که بسیار به جا، اصولی و شایسته تقدیر است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، جواد واحدی روز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه در سومین روز از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در بازدید از غرفه استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه در حوزه گردشگری و مسئولیتی بسیار خوب عمل کرده است و عملکرد مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه قابل تقدیر است.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی با بیان اینکه کارهای فاخر و خوبی در غرفه کرمانشاه انجام شده است، افزود: تمایزی که این غرفه نسبت به سایر استان‌ها دارد پرداختن به موضوع گردشگری دفاع مقدس است که با توجه به سابقه مردم کرمانشاه در دفاع مقدس و شهدای عزیز این استان تبلور اراده گردشگری دفاع مقدس در این باره از زمان بسیار واجب و اصولی بود که کرمانشاه این کار را به خوبی انجام داده است. 

واحدی گفت: در حوزه گردشگری خوراک نیز با توجه به تنوع غذایی که من در نمایشگاه دیدم در این غرفه به نسبت سایر غرفه‌ها و بهتر و بیشتر بود.

او افزود: کرمانشاه در حوزه فن‌آوری و رسانه هم بسیار خوب عمل کرده است که شایسته تقدیر است.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی‌ اظهار کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار بسته‌های سرمایه‌گذاری مناسبی توسط استان فراهم شده است که می‌تواند برای ایجاد تولید، اشتغال و توسعه کسب و کار در حوزه گردشگری استان کرمانشاه بسیار مثمر ثمر باشد.

او گفت: در حوزه صنایع‌دستی نیز کارهای بسیار خوبی در استان انجام شده است که باید در بحث برند سازی و بازاریابی اقدامات مناسبی در دستور کار قرار گیرد که همه مردم از این دستاوردهای ارزشمند بهره‌مند شوند.

واحدی در خاتمه اظهار کرد: از مدیرکل و همکاران استان کرمانشاه برای اجرا و ایفای نقش بسیار عالی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تشکر ویژه دارم.

غرفه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در سالن ۸ و ۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha