نمایشگاه گردشگری اهمیت این صنعت را به رخ می‌کشاند/ کیفیت برگزاری نمایشگاه گردشگری قابل توجه است

وزیر نفت با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری در به حرکت درآوردن موتور اقتصادی کشور، گفت: برگزاری نمایشگاه گردشگری و رویدادهایی مشابه آن می‌تواند تاثیرگذاری این صنعت را بیش از پیش یادآور شود.

جواد اوجی، وزیر نفت در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در گفت وگو با خبرنگار میراث آریا با اشاره به کیفیت برگزاری این نمایشگاه گفت: صنعت گردشگری می تواند کمکی شایسته به مجموعه اقتصاد کشور باشد و از این منظر باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

او با بیان این که رئیس جمهور نیز بارها در سخنرانی های خود به اهمیت صنعت گردشگری تاکید کرده اند، افزود: گردشگری یکی از محل های قدرتمند کسب درآمدهای ارزی است و به همین دلیل در بسیاری از کشورها به عنوان اولویت قرار می گیرد. ما نیز باید از طریق برگزاری چنین نمایشگاه ها و رویدادهایی مشابه اهمیت این صنعت را بیش از پیش یاداور شویم.

وزیر نفت همچنین ادامه داد: جمهوی اسلامی ایران از نظر موقیعت جغرافیایی، آثار تاریخی و باستانی، میراث فرهنگی و صنایع دستی دارای پتانسیلی منحصربفرد است که در صورت توجه به آنها و در اولویت قراردادنشان می تواند موتور اقتصاد کشور را بیش از پیش به جلو براند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha