حضور دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد در تهران نشان از اهمیت بالای نمایشگاه گردشگری دارد/ لغو روادید، توطئه ایران‌هراسی را خنثی کرد

رئیس فراکسیون گردشگری و میراث‌فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران نسبت به سال‌های گذشته تفاوت دارد و حضور دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد نشان از اهمیت بسیار بالای نمایشگاه دارد.

محمدرضا دشتی اردکانی رئیس فراکسیون گردشگری و میراث‌فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا گفت: امتیازی که هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران دارد، این است که برای نخستین بار در ادوار گذشته رئیس جمهوری در مراسم افتتاحیه نمایشگاه سخنرانی کرد و صحبت‌های راهبردی‌شان درباره صنعت گردشگری و حمایت از این صنعت را اعلام کردند.

او ادامه داد: امسال با ۳۳ کشور دنیا لغو روادید شد که تقریبا نیمی از کشورهای دنیا را در خود جای داده است و نیمی از مردم دنیا می‌توانند از جاذبه‌های گردشگری کشورمان دیدن کنند.

رئیس فراکسیون گردشگری و میراث‌فرهنگی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این لغو روادید موجب می‌شود تا برنامه ایران‌هراسی که در دنیا و کشورهای استکبار آن را دنبال می‌کنند با شکست مواجه شود و جلوه بدی که آن‌ها از ایران نشان می‌دهند خنثی شود.

او ادامه داد: لغو روادید با ۳۳ کشور نشان داد مردم ایران آرام و انسان‌های صلح‌طلبی هستند.

دشتی اردکانی تصریح کرد: نمایشگاه گردشگری امسال با سال‌های گذشته تفاوت‌ دارد و حضور کشورهای مختلف و همچنین آقای زوراب پولولیکاشویلی، دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد، نشان از اهمیت بسیار بالای این نمایشگاه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha