رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگری استان کردستان

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع‌دستی پایگاه اطلاع‌رسانی جاذبه‌های گردشگری استان کردستان رونمایی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از  روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، جواد واحدی روز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در بازدید از غرفه استان کردستان در سالن ۸ و ۹ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران که با همراهی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان انجام گرفت، از سایت جامع گردشگری استان به زبان‌های فارسی و انگلیسی رونمایی کرد.

در این پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادها و جاذبه‌های گردشگری استان و انواع گردشگری از جمله گردشگری سلامت و گردشگری خوراک، صنایع‌دستی و سوغات، تاسیسات گردشگری، اخبار و اطلاعیه‌های این حوزه، به آدرس www.kurdtourism.com به‌عنوان مرجع سفر گردشگران داخلی و خارجی به استان کردستان معرفی شده است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران روز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه سال‌جاری افتتاح و به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه دارد و غرفه استان کردستان در سالن ۸ و ۹ و در فضایی به مساحت ۲۷۲ متر مربع آماده بازدید مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha