آیین رونمایی از لوح ثبتی پایگاه ملی معبد داش کسن ویر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: در سومین روز از برپایی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران آیین رونمایی از لوح ثبتی پایگاه ملی معبد داش کسن ویر در غرفه استان زنجان در سالن ۸ و ۹ انجام شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی امروز ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ گفت: در سومین روز از برپایی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران آیین رونمایی از لوح ثبتی پایگاه ملی معبد داش کسن ویر با حضور مدیرکل امور پایگاه‌های میراث ملی و جهانی، مدیرکل نظارت و ارزیابی و خدمات گردشگری وزارت، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی در غرفه استان زنجان در سالن ۸ و ۹ انجام شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: تصویب این پایگاه اقدام مؤثری برای بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی این شهرستان به شمار می‌رود و از توجه دولت مردمی به این شهرستان حکایت دارد.

صفوی بیان کرد: امروز شهرستان سلطانیه با داشتن دو پایگاه یکی ملی و یکی جهانی می‌تواند راهکار رفع بسیاری از مشکلات شهرستان در حوزه میراث فرهنگی است. ایجاد این پایگاه‌ها زمینه را برای بهره‌برداری اقتصادی از آثار تاریخی و ظرفیت‌های طبیعی این شهرستان فراهم می‌کند.

آیین رونمایی از لوح ثبتی پایگاه ملی معبد داش کسن ویر

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha