نمایشگاه گردشگری فرصتی برای تبادل فرصت‌های سرمایه‌گذاری است

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیرازگفت: نمایشگاه گردشگری فرصتی برای تبادل فرصت‌های سرمایه‌گذاری است

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس محمدتقی تذروی امروز26 بهمن ماه 1402 گفت: نمایشگاه گردشگری فرصتی برای تبادل فرصت‌های سرمایه‌گذاری است. به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس تذروی در حاشیه بازدید از غرفه فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران افزود: انصافاً با انتظاری که از شهرداری شیراز و تشکل‌های سازمان میراث فرهنگی داشتیم امروز در این نمایشگاه خوش درخشیدند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تقدیر از دست انکاران و برگزارکنندگان نمایشگاه عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری فرصتی برای به نمایش گذاشتن توانمندی‌های شهر و شهرداری به‌کل کشور است.

او اضافه کرد: در این نمایشگاه با فراهم شدن دفترچه سرمایه‌گذاری که حدود ۷۰ پروژه خوب گردشگری و زیارتی در آن تعریف‌شده بستری خوب برایش مشاهده بسته‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران، هدایت آنان و تبادل فرصت‌های سرمایه‌گذاری نیز خواهد بود.

تذروی بیان کرد: شهرداری شیراز در همه حال به وظیفه خود عمل نموده و هرکجا که قرار باشد شیراز بدرخشد، شهرداری نیز عملاً سهیم است.

او گفت: بودجه شهرداری متعلق به مردم شیراز است و شهرداری این بودجه را به بهترین نحو در خدمت‌رسانی به مردم هزینه خواهد کرد.

تذروی خاطرنشان کرد: ما برای شناساندن فرهنگ شیراز به تمام دنیا مسئول هستیم و تمام تلاش خود را در این زمینه خواهیم کرد.

او بیان کرد: ازآنجاکه شیراز قابلیت‌های فراوانی در حوزه گردشگری دارد باید زیرساخت‌ها را تقویت کرد و در این زمینه شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha