برگزاری کارگاه آموزشی تأثیر تورهای پرنده‌نگری بر کودکان در روستای لک‌لک‌ها در نمایشگاه بین‌المللی تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: هم‌زمان با چهارمین روز برپایی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، کارگاه آموزشی تأثیر تورهای پرنده‌نگری بر کودکان در روستای دره‌تفی معروف به روستای لک‌لک‌ها کردستان برگزار شد.

به‌گزارش  میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد روز پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲  اظهار کرد: این کارگاه آموزشی با تدریس دکتر نوید زمانی از آموزشگاه گردشگری ژوان آگرین کردستان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: این کارگاه از سری برنامه‌های آموزشی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بود که با حضور علاقه‌مندان به تورهای طبیعت‌گردی، تورلیدرهای استان‌های مختلف و فعالان بخش طبیعت‌گردی کشور برگزار شد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران روز دوشنبه ٢٣ بهمن‌ماه سال‌جاری افتتاح و به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران ادامه دارد و غرفه استان کردستان در سالن ٨ و ٩ و در فضایی به مساحت ٢٧٢ متر مربع آماده بازدید مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha