مهم‌ترین دستاورد نمایشگاه گردشگری آشنایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بخش خصوصی است/ سیاست قطعی دولت سیزدهم تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی است

لطیفی گفت: سیاست قطعی دولت سیزدهم این است که سرمایه‌گذاری خارجی را تسهیل کند تا ظرفیت‌های گردشگری را در کشور فعال کنیم.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، میثم لطیفی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ظهر امروز پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران بازدید کرد.

در این بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور همراهی کرد.

میثم لطیفی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا گفت: از همکارانم در وزارت میراث‌فرهنگی برای برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران تشکر می‌کنم.

او افزود: مهم‌ترین پیام نمایشگاه گردشگری آشنایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بخش خصوصی در شناساندن ظرفیت‌های گردشگری کشورمان است.

لطیفی تصریح کرد: سیاست قطعی دولت سیزدهم این است که سرمایه‌گذاری خارجی را تسهیل کند تا از سرمایه‌گذاران خارجی کمک بگیریم تا ظرفیت‌های گردشگری را در کشور فعال کنیم.

معاون رئیس جمهوری گفت: از همه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری دعوت می‌کنم تا کمک کنند این صنعت را در کشور توسعه و رشد دهیم و زمینه شناساندن گذشته پرافتخار کشورمان را برای مردم خودمان و همه مردم جهان مهیا کنیم.

او اظهار کرد: هفدهمین نملیشگاه بین‌المللی گردشگری تهران جذاب بود و من از گزارش‌هایی که در نمایشگاه ارائه شد، استفاده کردم. استان خود من که همدانی هستم جذابیت داشت و نشان می‌دهد هنوز جاذبه‌های گردشگری آن طور که باید معرفی نشده است.  
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha