بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از غرفه زنجان در نمایشگاه گردشگری تهران

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی‌ از غرفه استان زنجان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ از غرفه استان زنجان بازدید کرد.

در این بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی با سید سعید صفوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، فعالان بخش گردشگری کشاورزی استان زنجان و هنرمندان صنایع‌دستی حاضر در این غرفه گفت‌وگو کرد و با عملکرد و فعالیت‌های استان زنجان در بخش گردشگری آشنا شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان و معاون گردشگری و معاون صنایع‌دستی در این بازدید، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط این اداره‌کل در بخش های مختلف را ارائه داد.

سید سعید صفوی گفت: شهر زنجان شهرت و اصلالت بسیاری دارد و جاذبه‌های گردشگری متعددی در حوزه مذهبی، کشاورزی، سلامت و … دارد و همچنین فرهنگ مردم شهر زنجان و مهمان نوازیشان زبانزد عام و خاص است.

او اظهار کرد: در این نمایشگاه کوشش کردیم تا این آثار تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و صنایع‌دستی‌ مختلف استان را در زمینه‌های گوناگون به بازدیدکنندگان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112701999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha