گردشگری کودک در همدان یک محور جدی برای توسعه است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در بازدید از غرفه همدان به رویکرد گردشگری کودک و ثبت جهانی در غرفه همدان اشاره کرد و گفت: این رویداد بزرگ دیگری یک فرصت مهم است که کشور همدان را با گردشگری کودک بیشتر بشناسند

 به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، معصومه ابراهیمی‌هژیر پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه بازدید از غرفه همدان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، به عنوان همدان شهر دوستدار کودک اشاره کرد و گفت:  کانون نمی‌تواند در مهارت‌های کودک ورود نکند  و برای توسعه گردشگری برنامه محور پیش نرود چرا که باور داریم گردشگری محور اصلی شهر و استان همدان محسوب می‌شود و با توجه به ظرفیت‌ها و پیشینه تاریخی همدان، ظرفیت‌های گردشگری خوبی در این استان وجود دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: طرح شهر گردشگری کودک برندی برای همدان است و می‌توان از تجربیات باغ کتاب تهران برای ایجاد و توسعه این طرح در همدان استفاده کرد.

او گفت: کودکان در انتخاب مقصد سفر خانواده‌ها تاثیرگذار هستند و می‌توان با سرمایه‌گذاری اندک در حوزه گردشگری خانواده و کودک، تعداد گردشگران استان را از این راه افزایش داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان افزود: همدان برای گردشگری و سفر خانواده‌ها مقصد خوبی است و ظرفیت‌های زیادی همچون آب و هوای مطبوع، تنوع جاذبه‌ها و نزدیکی به پایتخت دارد که می‌تواند در جذب خانواده ها موثر باشد.

ابراهیمی هژیر خاطرنشان کرد: در کانون پرورورش فکری کودکان و نوجوانان استان که قدمتی ۳۰ الی ۴۰ سال دارد کودکان و نوجوانان زیادی رشد کرده و استعدادیابی شده‌اند و امروز جایگاه خوبی داشته و افراد موفقی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112802087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha