موافقت با صدور مجوز یک مزرعه گردشگری در شرق استان گلستان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از موافقت با صدور مجوز یک واحد گردشگری کشاورزی در شهرستان کلاله در شرق استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، یاسر قندهاری با اعلام این خبر گفت: دهمین جلسه کمیسیون فنی گردشگری کشاورزی استان در سال جاری برگزار شد و پنج پرونده مربوط به شهرستان کلاله در این کمیسیون مطرح و موردبررسی قرار گرفت.

معاون گردشگری استان گلستان افزود: طی این جلسه بنا به رأی اعضاء کمیسیون، با یک درخواست صدور مجوز مزرعه گردشگری در شهرستان کلاله موافقت شد.

او خاطرنشان کرد: این مزرعه با حجم سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم برای ۱۰ نفر در عرصه‌ای به مساحت ۳۰ هکتار با نوع باغی در قالب درختان زیتون، میوه و دارای ۲ هکتار آب‌بندان ایجادشده است.

قندهاری در پایان از کسانی که شکایت یا نارضایتی نسبت به هریک از واحدهای گردشگری استان گلستان دارند خواست تا آن را از طریق شماره ۳۲۲۲۴۵۸۱-۰۱۷ یا به‌صورت حضوری و مکتوب به آدرس گرگان، خیابان امام خمینی(ره)، آفتاب پانزدهم، جنب امامزاده نور(ع)، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به‌منظور رسیدگی اعلام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112802090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha