بهره‌گیری از فرصت‌های نمایشگاه گردشگری به‌منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری خراسان شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: باتوجه‌به ماهیت بین‌بخشی حوزه گردشگری در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران شاهد حضور مقامات کشوری در غرفه خراسان شمالی بودیم.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ وزیر راه و شهرسازی با حضور در غرفه استان خراسان شمالی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری و پتانسیل‌های گردشگری استان که ریشه در آداب‌ورسوم منطقه داشت، آشنا شد.

در این بازدید مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به کمبودهای زیرساختی را محور بجنورد به جنگل گلستان به عنوان یک مسیر شریانی و مهم، افزود: راه آهن و پروازهای استان به عنوان مهم ترین عامل عدم  تمایل به سرمایه گذاری، جذب مسافر و گردشگر و ماندگاری در استان به شمار می رود.

مستوفیان با درخواست توجه ویژه به توسعه و تکمیل محورهای مواصلاتی و از وزیر راه و شهرسازی گفت: ایجاد و تداوم پروازهای بجنورد - تهران به‌منظور ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه اقتصادی استان به شمار می‌رود که قابل مطالبه‌گری است.

در پایان با توجه به اهمیت موضوع مقرر شد موارد مطرح شده از طریق مکاتبه به وزارت راه و شهرسازی پیگیری شود و در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112802105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha