دهکده محب سلامت ظرفیتی بزرگ برای توسعه گردشگری سلامت البرز و ایران

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس انجمن ویروس‌شناسی کشور دهکده محب سلامت واقع در شهرستان ساوجبلاغ البرز را یکی از استانداردترین دهکده‌های سلامت و ظرفیت بزرگی برای گردشگری سلامت البرز و کشور عنوان کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، دکتر مهدی نوروزی روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ با حضور در غرفه استان البرز در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: دهکده محب سلامت به عنوان یکی از بهترین زیرساخت‌های گردشگری سلامت در البرز و کشور در حال آماده‌سازی است.

رئیس انجمن ویروس‌شناسی کشور که سابقه فعالیت در زمینه گردشگری سلامت را دارد، اظهار کرد: محب با دارا بودن زیرساخت‌های اقامتی و ارائه خدمات سلامت به گردشگران یکی از استانداردترین دهکده‌های سلامت است که می‌تواند زیرساخت توسعه این نوع گردشگری را در استان فراهم کند.

دکتر نوروزی با اشاره به اینکه استان البرز با مناطق بکر و زیبا ظرفیت بسیار بالایی در زمینه گردشگری سلامت دارد، گفت: با توجه به سوابق فعالیتی خود در زمینه گردشگری سلامت، محب جزو استانداردترین دهکده‌های سلامت است که قابلیت ارتقاء ساختاری را نیز دارد.  

او با اشاره به حمایت خوب اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از مجموعه گردشگری سلامت محب اظهار کرد: مسئولان استانی نیز حمایت خوبی از مجموعه دارند و نیاز است تا با تعامل و همکاری تمام مسئولان مشکلات و نقاط ضعف این مجموعه مرتفع و در اولویت ‌های استان قرار بگیرد.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402112802106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha